niedziela, 21 kwietnia 2013

Koniec?

Powiem wam, że trudno było mi podjąć tą decyzję, ale muszę. Otóż nie mam pomysłu na to opowiadanie i po prostu chyba nie bd pisała dalej tego. Być może w maju pojawi się inne takie które mam zaplanowane do końca i postaram się doprowadzić do końca. Także to jest jak na razie ostatni post na moim blogu :) Ewentualnie jeśli chcecie abym dalej prowadziła to opowiadanie możecie podsyłać mi różne propozycje. Chętnie poczytam jakie macie pomysły. Oto kontakt do mnie : 
Ask  email : barbie1998666@wp.pl tutaj możecie pisać. Na pewno  odpiszę .:) 

No także tego żegnam i mam nadzieje, że do zobaczenia ♥ 

O właśnie bym zapomniała chciałam podziękować za wszelkie komentarze no i chociaż tyle wejść. Jestem wszystkim ogromnie wdzięczna. Dziękuje ♥

1 komentarz:

  1. Szkoda...
    Jeżeli się zdecydujesz na kontynuację, poproszę o info na moim blogu
    http://destroying-their.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń