niedziela, 31 marca 2013

Rozdział 24 : Nowe gwiazdy?

A co mnie zaskoczyło, to że było tam więcej samochodów niż zawsze. Spojrzałam pytającą miną na Nialla i Harrego ale oni tylko wzruszyli ramionami ''no tak skąd mogą wiedzieć''. Staliśmy już pod drzwiami, a ja cały czas zastanawiałam się o co w tym wszystkim chodzi. Niall złapał za klamkę, drzwi były zamknięte . No  pięknie. Zaczęłam wręcz naciskać na dzwonek. ''To i tak nic nie da'' Wreszcie po kilku minutach katuszy. Drzwi otworzył Lou. 
- O dobrze, że jesteście .. - ciężko wzdychnął - mama urządziła jakąś imprezę nie wiem o co chodzi. a ja muszę się zajmować dzieciakami.. a są dzisiaj wyjątkowo niegrzeczne proszę pomóżcie - jęknął . 
- Ale że tak w środku dnia impreza? - zdziwiłam się 
- Za nią nie nadążysz - szepnął Niall i udał się na górę a my za nim. 
Schody wydawały się bardzo interesujące i strasznie długie. Czuję się jak bym wchodziła już jakieś 2 godziny. A w rzeczywistości to nie trwa nawet 2 minut. W drodze do pokoju Mel oglądałam sobie obrazki na ścianach, których jakoś jeszcze nigdy nie miałam okazji obejrzeć. Ale oczywiście ktoś musiał mi w tym przeszkodzić. A tym ktosiem okazał się Harry.
- Czego chcesz? - warknęłam 
- Matko .. nie bij chciałem się spytać .. - zatrzymał się w zamyśleniu - zapomniałem - jęknął 
Wywróciłam teatralnie oczami po czym wróciłam do poprzedniej czynności. Doszliśmy do pokoju. Już w drzwiach poczułam ciężar na całym swoim ciele. Mel na mnie skoczyła. 
- Maja.. tęskniłam - szepnęła mi na ucho. 
- Ja również mała . 
Usiadłam na podłodze. Oczywiście koło mnie chłopcy razem z Charlim i Mel. Przez kolejne 5 minut nikt się nie odzywał. A ja myślałam że padnę z ich min. Harry miał minę jak by się nad czymś głęboko zastanawiał, a myślami pewnie był daleko za morzami. Natomiast Niall zajadał się naleśnikiem, którego swoją drogę nie wiem skąd wziął. A Lou po prostu patrzał w okno. 
- Co robimy? - zawołałam entuzjastycznie 
- No właśnie poróbmy coś, czuję się jak na pogrzebie - podzielał mój entuzjazm Louis.
- Zaśpiewajmy coś - wykrzyknęli naraz Niall i Harry . Na co zareagowaliśmy śmiechem. 
- A co proponujecie?  - spytałam 
- Mam lepszy pomysł - zawołał Lou. - każdy zaśpiewa po jednej piosence i później wstawimy nagranie na youtube, a ostatnią piosenkę zaśpiewamy wszyscy razem co wy na to? - spytał dla pewności
Na początku nie byłam przekonana do tego pomysłu, ale po chwili zastanowienia stwierdziłam że co mi tam .Raz kozie śmierć. Pobiegliśmy szybko do studia. I zaczęliśmy wybierać piosenki. Ja wybrałam Taylor Swift - I Knew you were trouble, Niall Ed Sheeran - the a team, Louis The fray - look after you, a Harry natomiast Last first kiss. Dziwne że tytuł tej piosenki znaczy pierwszy ostatni pocałunek, a przecież my całowaliśmy się tylko raz i to był nasz pierwszy i ostatni mam nadzieje pocałunek. Kurde. Najpierw zaśpiewaliśmy wszyscy razem. A była to piosenka With you. Włączyłam podkład i Louis zaczął śpiewać : 


I see you smiling holding hands 
From the corner of my eye
Don't think i'll ever understand
Why it should be, when it should be me
Refren wszyscy razem : 
Girl but you should know how i feel
What it is, is to real to ignore, yeah
He means it when he says he loves you
I swear i can love you so much more
Harry : 
But i can never find the words to say
When im around you 
I just don't know what to do
But you don't know that your the only girl
Who's got me falling, falling, falling 
In love with you
But i can never find the words to say
When im around you 
I just don't know what to do
But you don't know that your the only girl
Who's got me falling, falling, falling 
In love with you
Druga zwrotka należała do Harrego : 
Tell me what i gotta do
Cause i want you the way he does
But i'm invisible to you
So you won't see, what you mean to me
Refren razem : 
Girl but you should know how i feel
What it is, is to real to ignore, yeah
He means it when he says he loves you
I swear i can love you so much more
Natomiast końcówkę zaśpiewałam na pół z Niallem , najpierw ja: 
You take my breath away 
Its such a cliche
But day after day
Thats what you do girl
Następnie Niall : 
What he's got is ours
Now i'm counting the hours 
Tell me how can i live like this.
Gdy skończyliśmy Louis oczywiście szybkim ruchem stawił wszystko na youtube i teraz zostało nam tylko czekać czy komuś się spodobało,nasze wykonanie. 
...............................................................................................
Cześć. Wiem wiem zaniedbałam bloga,ale byłam chora jeszcze dokońca mi nie przeszło,ale jest lepiej. Rozdział był pisany przez minimum tydzień. Więc mogą być jakieś błędy za które z góry przepraszam. Do zobaczenia :* Przy następnym rozdziale. 
Zapraszam również na mojego drugiego bloga którego prowadzę  z kuzynką ja piszę z perspektywy chłopaka a ona z dziewczyny : http://dziewczyna-pokrzywdzona-przez-los.blogspot.com/











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz