poniedziałek, 18 lutego 2013

Informacje:)

Cześć Wam .! Otóż  pisze do was bo chciałam się dowiedzieć kto czyta to jakże interesujące opowiadanie hahah. Kto czyta daje koma .. A właśnie zastanawiam się nad tym czy nie prowadzić z kimś bloga . np ja będę pisać to opowiadanie a ktoś inny będzie pisał inne . Dobry by był pomysł ? Kto by był zainteresowany?

*******************************************************************************************
Ps. Dzisiaj przybywam do was z nowym rozdziałem ;) Cieszycie się ?

Jezusie ZAKOCHAŁAM się w tym zdjęciu :) Czyż nie jest słodki? Mały Charlie


To też jest zarębiste zdjęcie :) Nie?


W każdym bądź razie jak na razie żegnam was .:) Papa ;* 
Aha i zapomniałam bym dziękuje wam za ponad 1000 wejść i to w jedną noc jeszcze wczoraj około 17 było mniej niż 400 dziękuję wam :) Kocham was . 
Teraz już naprawdę się żegnam :) Papa :*

2 komentarze:

  1. ja zawsze czytam twoje opowiadania :) każdy rozdział :D jest po prostu zarąbiste ;) nie znam osoby która pisze lepiej od ciebie :** pozdrawiam i czekam na rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czytam od wczoraj i jest wspaniale ;) nie moge sie doczekać rozdziału i shippuje zwiaek maji i Nialla <3 moglabys wpaść do mnie i pokomentowac, lub zachęcić kogoś do poczytania?
    www.pastinthefuturewithonedirection.blogspot.com www.dirctionowezycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń