środa, 20 lutego 2013

Rozdział 13 : Zraniłam go




**** Oczami Mai *****
Wpadłam do domu jak burza, mało co się nie pozabijałam na tych szpilkach.Weszłam do kuchni , przy stole siedział Louis . Szybko spytałam 
- Gdzie Niall?
- Maja? Co się stało Niallowi? - spytał  
- Nie ważne . Gdzie on jest? - krzyknęłam
- Siedzi w pokoju i chyba płacze . - powiedział . 
Pobiegłam na górę . Już na pierwszych schodach dało się słyszeć grę na gitarze . Podeszłam do drzwi z których dochodziła muzyka  . Niall zaczął śpiewać


I can almost see it
That dream I'm dreaming but
There's a voice inside my head saying,
You'll never reach it,
Every step I'm taking,
Every move I make feels
Lost with no direction
My faith is shaking but I
I Gotta keep trying
Gotta keep my head held high

Zraniłam go cholernie go zraniłam . Gdybym mogła cofnąć czas, bez zastanowienia zrobiłabym to . Kocham go . Teraz sobie to uświadomiłam. Nie mogłabym bez niego żyć . Kocham go całym sercem . Z jego odejściem odeszła by i cząstka mnie. Po cichu weszłam do pokoju. Stanęłam pod drzwiami. Zaczęłam śpiewać drugą zwrotkę .: 

The struggles I'm facing,
The chances I'm taking
Sometimes they knock me down but
No, I'm not breaking
I may not know it
But these are the moments that
I'm gonna remember most yeah
Just gotta keep going
And I,
I got to be strong
Just keep pushing on, 'cause
Chłopak przez cały czas patrzał mi w oczy. Gdy skończyłam odezwałam się :
-Niall . Ja przepraszam . Uświadomiłam sobie coś. - powiedziałam - Kocham cię, nic tego nie zmieni -dodałam cicho . 
Zbliżył swoją twarz do mojej i stało się . Nasz drugi pocałunek . Za plecami usłyszeliśmy brawa . Obróciłam się . W drzwiach stał Louis i szczerzył się do mnie 
- No nareszcie ile można czekać? - zaśmiał się w  odpowiedzi wytknęłam mu język . Nagle zadzwonił mój telefon . ''Harry'' Dziwne przeprosiłam chłopaków i poszłam na korytarz odebrać :
- Halo?
- M-a-a-ja . Kocham cię - wybełkotał . 
- Harry -krzyknęłam - jesteś pijany. ! Gdzie jesteś przyjadę po ciebie - spytałam 
- W barze nie daleko mojego mieszkania - powiedział i się rozłączył . 

***Oczami Harrego***
W klubie poznałem dużo dziewczyn wszystkie się do mnie przymilały . Ale czy mi się podobały? przecież jestem gejem . No ale skoro podoba mi się Maja to nie mogę nim być . Nic mi jej nie zastąpi  Mogę tu być i stwarzać pozory walki. Bo tak naprawdę nigdy nie będę miał tyle siły, by znów iść do przodu. Nie myślę o krokach, które powinienem  podejmować, bo to zbyt wiele. Na początek chciałbym się podnieść. Stanąć na nogi z akceptacją przeszłości. Rozumieć błędy i znać ich wartość, a mimo to chcieć iść dalej, przed siebie. Chciałbym znów być tym chłopakiem, co kiedyś. Z uśmiechem na ustach i miłością w oczach. Chciałbym być lepszy i może trochę inny. Po prostu chciałbym być sobą, a nie kimś, kogo każdego dnia rano staram się tworzyć na nowo.Nikt nie wie, w ja­ki sposób po­winienem przeżyć włas­ne życie. Na ilu ludziach muszę się zawieść, żeby zrozumieć, że nie warto się nimi przejmować?Wierze w to że ludzie nie spotykają się przypadkiem. Czasem myślę czy nie usunąć się na bok, spakować walizkę. Pod pachę wziąć ulubioną książkę, wyrzucić kartę sim. Wypisać się ze szkoły, zamieszkać w innym miejscu. Zacząć od nowa, z czystym kontem.
 
********************************************************************************************************
Cześć wpadam do was z nowym rozdziałem . W kolejnych sprawy się odrobinę pokomplikują . ale nie aż tak . Pamiętajcie o pytaniach do bohaterów na asku :) Dziękuje za prawie 2 tyś wejść to dla mnie wiele znaczy :) Papa :* 

4 komentarze:

  1. Harry kocha Maję ? Jestem ciekawa czy to prawda czy mówi tak tylko dlatego,że jest pijany :)
    Jestem ciekawa jak wszystko się potoczy
    Zapraszam do siebie www.sameemistakess.blogspot.com :) -Liczę na komentarz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka <3
    Ale się ciesze, że Niall i Maja są jednak razem<3 Trzymam za nich kciuki. Małe pytanko co to za piosenka którą blondasek śpiewał? :)
    Harry;o Mam nadzieję, że naprawde był pijany! Bo inaczej nie wiem co będzie...dobra wyznał jej to, no ale wiesz...;/
    Hehe, jak ja kocham jego perspektywe♥
    Jestem gejem czy nie jestem, oto jest pytanie :D
    Haha<3
    Mam nadzieję, że jednak nim nie jest, chociaż tak powiedział!;D
    Słodki pocałunek<3 kocham tą pare<3 !
    Płaczący Niall...to podobno okropne:( Dobrze, że juz jest OK! :)
    Czekam na nn<3
    Całuje! ;x

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie piszesz , podoba mi się, koniecznie kontunuuj :D a jak masz chwilę zerknij do mnie i skomentuj - to bardzo ważne dla mnie
    luckymemory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń